Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~fisher025 | użytkownik

imię i nazwiskoDaniel adresKatowice zarejestrowany25.11.2006 @12:38:46 ostatnio na stronie14.04.2011 @23:21:02

Moje hobby to gry komputerowe (już co raz mniej), grafika, muzyka (punkrock, filmowa, rapcore, drum&bass), sporty eXtreme, komputery.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty OnetSkypefisher025 Gadu-Gadu3936522
digarty29 komentarze606 posty na forum1

komputer / sprzęt
AMD Phenom(tm) 9650~2.9GHz, Patriot Dual Chanel 4GB 800 C4, Samsung 750GB 32MB HD753LJ, Radeon HD4870 512MB DDR5, SB X-Fi Fatal1ty Xtreme Gamer Professional, ASUS M3A78-T AMD RS780D Socket AM2+, HP LP2465

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Kseronarogu    12.03.2008 @11:27:54
dzieki rowniez... eee tam ... ja tam nie widze roznicy miedzy klockami z wypalona normala a butami z girsow. koles od 10 lat w kolko to samo projektuje... a ze sie sprzedaje to luz. juz wole starcrafta
_______
Im the man who stimulating development!
~Kseronarogu    11.03.2008 @09:41:11
o k...! sory man ale girsy to dla mnie dno designu - chodzace klocki
_______
Im the man who stimulating development!
~pociiichu    10.03.2008 @22:54:08
Dokładnie, niezawodnym SamsungiemMoże i miałabym od kogo pożyczyć, ale wtedy musiałabym powiedzieć po co mi... a ja się tu próbuję przed całym światem ukryć, żeby się nie skompromitować przypadkiem:P
_______
posadź żonkila dla chorych na nowotwtory! Ciebie to nic nie kosztuje, a im ratuje życie! --> http://tnij.com/posadz_zonkila_dla_chrych_na_nowotwory
^Vithren    10.03.2008 @22:48:19
~pociiichu    10.03.2008 @22:45:02
Nie, nie marudzenieJest niewyraźna, z tego zdaję sobie sprawę, ale braku skanera nie przeskoczę niestety. Również pozdrawiam.
_______
posadź żonkila dla chorych na nowotwtory! Ciebie to nic nie kosztuje, a im ratuje życie! --> http://tnij.com/posadz_zonkila_dla_chrych_na_nowotwory
~pociiichu    10.03.2008 @21:17:48
chętnie bym "postarała się bardziej w przeniesieniu tego na ekrany monitorów", ale nie zupełnie rozumiem o co w tej wskazówce chodzi?
_______
posadź żonkila dla chorych na nowotwtory! Ciebie to nic nie kosztuje, a im ratuje życie! --> http://tnij.com/posadz_zonkila_dla_chrych_na_nowotwory
~piinecha    09.02.2008 @13:38:10
książeczki o zwierzątkach? w sumie czemu nie, ale jak jakaś historyjka z tymi zwierzakami, to tak średnio się cokolwiek "dzieje" na nich ;] im bardziej przeglądam tym bardziej mi sie podobają te proste kształty... To ciekawe jak bardzo widać że to mężczyzna rysował te obrazki, kobiece byłyby zupełnie inne... takie bardziej... "okrągłe"
_______
zamiast po 10 razy dziękować odwiedź/oceń moje portfolio! http://piinecha.digart.pl

...jedno życie, moje życie... jedno życie mam...
..........i dlatego siostro biedo... jakoś.............

~piinecha    09.02.2008 @12:03:35
jako sztuka mnie nie rusza, ale jest dobre, proste w sam raz na wymowny plakat zależy do czego ma być użyte ))
_______
zamiast po 10 razy dziękować odwiedź/oceń moje portfolio! http://piinecha.digart.pl

...jedno życie, moje życie... jedno życie mam...
..........i dlatego siostro biedo... jakoś.............

~boby    06.02.2008 @14:53:15
ok spoko
pozdrawiam
kuba
~boby    06.02.2008 @14:47:05
odczep sie koles okej, nie chce drugiego ~roretha
~boby    06.02.2008 @14:40:28
Nie rozumiesz - Vista to nowy system operacyjny, który ma bardzo dużo dziur, jak nie kumasz to prosze ni wystawiaj oceny
~mesarka    22.01.2008 @23:20:00
moja jest kochana
nie jestem jeszcze wytrawnym jeźdzcem, więc z nią nic nie wyprawiam..

ale juz ja kocham
:D
_______
suchy pierd. ot co!
~mesarka    22.01.2008 @23:17:00
też jeżdżę na Burtonie
_______
suchy pierd. ot co!
~Azawakh    12.01.2008 @15:19:53
Milo mi,że podoba ci się moja akwarelka.
~michallipinski    09.01.2008 @21:00:53
czy pasuje czy nie, ja nie mialem nic do gadania, czytelny podpis w tym miejscu to jeden z punktów regulaminu konkursu,
masz racje że wózek jest troszke za bardzo przeszkolony, ale starałem sie o widoczność i nowowczesny wyglad, dopracowana wersja zmieniła lekko przód, jak znajde czas na render to wrzuce
pozdro i dzieki za komenta
~dja    09.01.2008 @19:19:05
nie ma sprawy, wszystko przed toba
_______
Nie ma rzeczywistości samej w sobie, są tylko obrazy widziane z różnych perspektyw.
A. Einstein
^LdzW    08.01.2008 @20:07:36
Szykujemy się do następnej imprezy Digart w Częstochowie,która odbędzie sie w marcu 2008r. Będzie to kolejny zlot & maraton artystyczny i nie tylko. Tu znajdziesz więcej informacji -> http://www.digart.pl/forum/temat/488808/_Czestochowa__TRZECI_ZLOT__-_MARATON_ARTYSTYCZNY_-_KONCERT.html

fakt Częstochowa to nie Twoje miasto,ale możesz przyjechać i bawić się razem z nami.
w planie mamy slideshow, koncert i niespodziankę.
naprawdę warto przyjechać i czuć sie jak u siebie w domu.
To już trzecia taka impreza więc warto się pojawić i dobrze się bawić.
Mnie dystans nie odpycha wręcz przeciwnie przyjadę z miłą chęcią,bo warto jest poznać tak wspaniałych ludzi.
Dołącz do nas i daj sie poznać.



Serdecznie zapraszamy
Organizatorzy.
~reallyenough    18.11.2007 @19:33:50
Dostałem logo w bitmapie... reszte robiłem w ceesie
_______
Nowe zajęcia, nowe pomysły
~mackozer    14.10.2007 @18:01:41
Dzięki, pozdrowienia z Irlandii
_______
http://www.kozerawski.com - Krystian Kozerawski Photoblog
~cotti    02.10.2007 @22:34:08
jasne, że ziarno da się zlikwidować. ale nie lubię tego robić, staram się trzymać czystych skanów i nie ingerować w nie za bardzo (nawet w kwestii kadrowania).
a druga sprawa - wtedy miałam dużo gorszy monitor i faktycznie, ciut bym podkręciła (ale minimalnie).
Pozdrawiam
~kieplinek    02.10.2007 @16:04:59
co do zdjęć w ruchu ( głównie sport czyli koszykówka ) to to mój zawód jest
~kieplinek    02.10.2007 @16:01:03
źle nie.. spoko po to się wystawia zdjęcia by poznać opinie o nich. tylko ona miała trzy takowe i niestety ten jeden się zmieścił w tym zdjęciu
pozdrawiam
~kieplinek    02.10.2007 @15:57:58
to niebieskie coś to jej włosy ma jakieś niebieskie kosmyki pofarbowane...
~animozja    01.10.2007 @14:07:31
na kulturoznawstwie ;] pozdro pozdro
~Qd    01.10.2007 @12:54:43
dziękować za oceniki i dziękować za wgląd w pracki
_______
powracam...
tak mi się zdaje
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt